Niestety, nie mamy żadnego redakcyjnego wysłannika na aplikacji ogólnej, dlatego też musimy zdać się na Was. Zapraszam do opisywania w komentarzach Waszych wrażeń z egzaminu, zarówno tych „na gorąco” jak i już po ochłonięciu. W ten sposób powstanie realny obraz stopnia trudności egzaminu i jego organizacji. W drugim dzisiejszym wpisie zapraszam do rozmowy na temat pytań egzaminacyjnych – przy odpowiednim zaangażowaniu, wzorem ubiegłego roku uda się nam odtworzyć test z prawidłowymi odpowiedziami jeszcze przed jego oficjalną publikacją.
PS. gdyby ktoś dysponował jakimiś zdjęciami z tego wydarzenia to chętnie je opublikujemy.










egzamin generalnie dużo trudniejszy niż ten z zeszłego roku.osiągnięcie 110 pkt nie będzie takie proste. powtórzyło się kilkadziesiąt pytań z testów na aplikacje korporacyjne z zeszłych lat. Pytania na koniec testu – z trybunałami – typowe pytania na dobicie leżącego. Na pewno nie powtórzy się sytuacja z zeszłego roku, gdzie do II etapu weszła tak duża ilość osób. Wyniki najwcześniej w poniedziałek, bądźmy dobrej myśli.
faktycznie – wszyscy mieli nietęgie miny: ciężko wyczuć jak komu poszło – ale zaskoczyło mnie, ze większość uczestników na pyt. nr 1 nie zaznaczyła, że zwierzchnia władza należy do Narodu!
Nom pytania takie jakies zlosliwe:) Ten z tamtego roku znaaacznie latwiejszy, no ale coz.
Limit punktów podwyższony do 110, czas na napisanie skrócony do 180 minut, pytania o niebo trudniejsze niż w zeszłym roku, więc coś tu jest nie halo :/ ktoś w kule leci :/
Nie było kolorowo :-) moim zdaniem kandydat przygotowany w stopniu wyższym niż średni powinien z łatwością uzyskać 80/ 90 ptk, niestety brakujących 30/ 20 pkt, wcale łatwo nie będzie zdobyć.. kpk miazga. Podejrzewam, że na masową skalę pojawi się wynik „109 pkt” :-(
pojawiło się jeszcze pytanie: co rozumiemy przez prawo do sądu – czyli prawo do rozpatrzenia sprawy bez zbędnej zwłoki, przez niezawisły, niezależny itd. sąd :), następnie pytania z prawa pracy, jaka umowa jest regulowana przez KP – zlecenia, o dzieło, mianowania czy agencyjna, odp. mianowania.
są może testy z aplikacji ogólnej z tego roku gdzieś na necie?
Dam sobie rękę odciąć – nie dosłownie oczywiście, ze pojawiły się pytania z zeszłorocznego egzaminu jak choćby władza zwierzchnia nalezy do Narodu czy opinie na temat sędziów… Ogólna refleksja jedna…. KC I KPC nie było nadzbyt przyjemne do rozwiązywania… reszta nawet nienajgorsza… ale i tak egzamin w mojej ocenie był trudniejszy niz w tamtym roku….. czekajmy na wyniki….
No i słusznie, że był trudniejszy – moim zdaniem.
100 pkt. przy tak łatwych pytaniach jak rok temu to była przesada. 110 pkt na 150 to rozsądny próg. Wymaga odpowiedzi na 73,3%, to wcale nie tak wiele. Weźmy jeszcze pod uwagę, że ta szkoła ma kształcić prokuratorów i sędziów – selekcja, na tak prestiżowe i wymagające ogromnych kompetencji zawody, musi być solidna.
100 pkt – 66,6% to za mały próg zdecydowanie (w szkole za takie coś była ocena dostateczna…).
Poza tym weźmy pod uwagę jeszcze fakt, że Ci co rok temu mieli po 101, 105 pkt, czy nawet 110 to praktycznie w drugim etapie nie mieli już szans nadgonić do tych, co na teście zdobyli po 130-140 pkt. Teraz z uwagi na poziom testu nie będzie wielu osób mających ponad 140 pkt. Ci co przejdą będą mieć więc między 110 a 140 pkt Ta różnica nie będzie więc już wynosić między niektórymi ponad 40 pkt. Kazusy będą rozstrzygać a i może wyniki ich będą szybciej z uwagi na ich mniejszą ilość do sprawdzenia…
Na próg na pewno wpływ miał też poziom rozwiązywania kazusów rok temu (bardzo niski) a prac do sprawdzenia mnóstwo, więc w tym roku na pewno chcieli tego uniknąć i w II etapie zobaczymy nie 900 a pewnie ok 600-650 osób…
nie ma co spekulowac tylko czekac na wyniki!!!
jak myślicie jak to się będzie miało do egzaminów wrześniowych?
W zeszłym roku zabrakło mi dwóch punktów w tym roku liczę….już teraz sama nie wiem…wszystko przez e wybory gdyby były w terminie było by ok a tak władza ma nas gdzieś…pozdrawiam i 3mam kciuki
Już sam nie wiem co sądzić o tym egzaminie, myslałem że wyjdę i będę mógł przynajmniej powiedzieć że poszło mi dobrze, a nie mogę powiedzieć nic :/ ani w lewo ani w prawo :/ wkurzyłem się :(
Chciałabym wszystkich zmobilizowac.
Zamiast czekać na ogłoszenie wyników wpisujmy pytania które zapamiętaliśmy, bedziemy mogli sie zorientowac jak nam poszło
Ja te które pamietałam zamieścilam w równoległym wątku
O ile mam mieszane uczucia co do limitu 110 pkt. (a idą one jednak raczej w złą stronę) to muszę zaznaczyć, że czas 180 min. w zupełności wystarczał by na spokojnie bez nerwówki zrobić test. Co do trudności testu to zgadzam się z przedmówcami, ze był z pewnej perspektywy trudny.
Napiszcie proszę, kiedy mogą być wyniki ? Strasznie się denerwuję :(
powiedzieli, że może będą już w poniedziałek czyli dzisiaj;) Może..;) W tamtym roku podali we wtorek.
http://www.rp.pl/artykul/55769,513672_Niewielu_zdalo_na_aplikacje_ogolna.html Tylko 45% zdało……..
Oni juz wiedza, ale na stronie wynikow ni ma wciaz
A słuchajcie , gdzie można w takim razie dowiedziec się o wyniki , bo na stronce kssip nie ma nic… a poza tym w mojej ocenie.. chyba najpierw zainteresowani powinni się dowiedzieć o swojej sytuacji a nie gazeta…
no właśnie… Wydaje mi się, że dzisiaj, najpóźniej jutro umieszczą wyniki na stronie kssip. Po prostu musimy uzbroić sie w cierpliwość
Skoro już nawet dzienniki mają jakieś informacje o wynikach to może będą dzisiaj…. oby.
Widzieliście artykuł w „Rz” (na internecie też dostępny)? Ponoć do II etapu przeszło 589 osób.. No no..
Niech wreszcie umieszczą te wyniki na stronie… Ajjjjjjjjjjjjj
właśnie dzowniłam… może po południu, ale raczej jutro….
Mam tylko nadzieję że wyniki nie będą nazwiskami podane bo to będzie już szczyt wszystkiego. I to jest właśnie otwieranie drogi do zawodów prawniczych w Polsce. Za rok pewnie przyjmą 200 osób na 2000. Szkoda komentować.
Myślę, że komenatrz w sprawie tego, iż o statystyce wyników dowiadujemy się najpierw z gazety a nie z samego źródła jest zbędny…. Tylko jedno…. nasuwa się na myśl… zero powagi ze strony szkoły
W tamtym roku wyniki były podane nazwiskami… Niestety.
Bawią się w kody, kodowanie prac, a nie mogą ich później wykorzystać do podania wyników. Beznadzieja!
Nie chcę podburzać nastrojów, ale nie widzę w tym nic złego. Dziennikarz zadzwonił do KSSIP a jakaś pani podała mu liczbę osób- tajemnicą to chyba nie jest? A przecież trochę będzie trwało zanim wyniki wklepią w arkusze, sprawdzą czy nie ma pomyłek i umieszczą na stronie. I na pewno będą nazwiska:) Na wszystkich aplikacjach są..
Nie na wszystkich. Warszawska notarialna umieszcza wyniki na stronie podając kod kandydata i liczbę zdobytych punktów. I tak powinno być.
Skoro mówicie że nazwiskami to żal. Wyniki z egzaminu na uczelni nie mogły być nazwiskami bo była afera a tu wzięli ponad milion zł i nie chce im się zrobić nr pesel? Tak nie może być. Chory system.
ja bym wolał żeby podali kody, chyba że ktoś zapomniał jaki miał :) ogólnie test trudniejszy niż rok temu i to moim zdaniem zdecydowanie, przecież tu był prawie sam cywil i kpa, wyniki pojejrzewam ze bea po południu
a stronka kssip już spowalnia swe tempo; może to dobrze wróży,)
Podane zostaną wyniki wszystkich osób czy tylko tych które osiągnęły próg?
wszystkich
a ich strona pewnie nie działa dlatego, że ok 1000 osób regularnie ją odświerza :P
:DDD
a wiec tego nie róbcie a ja wam napisze co i jak, bede dyżurnym sprawdzaczem stronki :)
hahaha widzę, ze humor dopisuje;)
to już jest jak tik nerwowy… ciągle naciska się jeden przycisk i nie można przestać :)
serwer padł albo w najbliższym czasie padnie….
hehe jakby dali na tym tescie po 5 butelek chyba tez bym wypil, ciekawe jakimi innymi sposobami ludzie wychodzili po rejestracji z budynku jesli nie drzwiami ^^ czy nie uwazacie ze test w sali A był trudniejszy :P:P:P:P
serwer na pewno padnie, ciężko będzie poznać te wyniki, oj ciężko
coraz wolniej to wszystko się ładuje…
pamiętacie pytania?
http://www.rp.pl/artykul/55769,513672_Niewielu_zdalo_na_aplikacje_ogolna.html
zwróćcie uwagę, jak opublikują listę, czy nie ma kilku osób na tym samym miejsc z tą samą liczbą punktów. w zeszłym roku tak podawali, a wiadomo co to znaczy – trzeba sobie samemu policzyć, gdzie się jest, bo miejsce 250 okazuje się być 350.
ale to się tyczy drugiego etapu. Teraz po prostu podadzą uzyskaną przez każdego liczbę punktów z testu.
zgadza się. to przecież dopiero I etap. powodzenia
Hej, czy ktoś próbowął dzownić może i zna swój wynik??
a udzielają informacji na telefon??!!
własnie dzwoniłem, jutro rano będą wyniki, będzie ogłoszenie na stronie
nie sądzę
W tamtym roku bez problemu udzielali, a dzis od rana próbuje dzownić i nie idzie się dodzwonić ;/
dzwoniłem – powiedzieli tylko, że wyniki dzisiaj po południu, albo jutro rano.
kiedy będą wyniki?
dlaczego jednym mówią że dzisiaj może będą, a innym że jutro?….
ja też dzwoniłam i dostałam tą samą informację co Piotr^^^. Nie pozostaje nam nic innego, tylko czekać, ehhhh
kurde jakby testu nie mogli z kluczem opublikowac od razu….polowa ludzi by wiedziala na czym stoi
Paranoja…widze nie tylko ja :) I największy problem – publikacja nazwiskami i liczba punktów, bo „co ludzie powiedzą” :DDDD
do jutra to zawał murowany jak dziś nie wrzucą:(
Strona i tak padnieta. Nie dziwie sie, przeciez „az” 1300 osob probuje w jednej chwili wejsc;P
Czy nie mozecie odejsc od kompa i napic sie drinka? Obudzicie sie rano i beda wyniki. Nie sadze zeby dali je dzisiaj, zwlaszcza ze pracuja do 15 :D Pozdro!
Myśle, że to lekka przesada z tymi wynikami. Ludzie się tylko denerwują czytając gazetę. A to przecież sami zainteresowani powinni być w pierwszej kolejności poinformowani. Winę za to należy obarczyć Organizatorów. I mówią, że przecieki nie istnieją…
hm, chociaz macie racje, test + klucz odpowiedzi powinien byc udostepiony natychmiast!
no i nie podali wyników:( Tylko nam nadziei narobili mówiąc że może będą dzisiaj na stronie. Szkoda
ola.sniezka Ty może wypiłaś już tego „drinka” ale niektórzy z nerwówo nie mogą go nawet nalać :D pozdro.
Kto dosanie sie pod dziekanat i sprawdzi wyniki…w necie pewnie bedea jutro …nie watpie ze w administracji mozna sie dowiedziec jaki osoiagnelo sie rezultat …tylko ze to jest w krakowie …za dluga droga jak dla mnie
Pamiętajcie… ze ewnetualnie w taki sposób bedziemy traktowani na aplikacji…. oczywiscie wszytskim zycze pozytywnych wyników…. bo ja juz chyba powoli znechecam sie do tego pomyslu…
Ps. Mam pomysl , moze szybciej bedzie z wynikami jak zadzwonimy do RZECZPOSPOLITEJ… przeciez dla nich to bułka załatwić tą spraw e jak wiemy
To jest w ogole nie do pomyslenia. W zasadzie oni mają wiecej roboty jedynie raz w roku, no moze dwa jak sa egzaminy na prokuratorska i sedziowska. I przez te pare dni w roku nie potrafia sie sprezyc i posiedziec dluzej w pracy, juz nie mowie ze w niedziele powinno to juz byc, ale chociaz w dzis tak do 17 czy 18 a nie do 15. Amatorszczyzna i tyle.
Mniejsza z tym, ze strona chodzi jakby nie mogla, a wcale nie ma jakiegos wielkiego oblozenia, olac tez to, ze wszystkie zarzadzenia sa pare dni przed, kiedy wiadomo o egzaminie rok wczesniej. Pozniej koles jak piszemy ma pretensje, ze nie czytamy zarzadzen. Nie wiem jak Wy, ale jak ja bylam papiery skladac to panie tez nie byly specjalnie miłe. Dalej, wykaz aktow prawnych, ktory to niby mial byc podany i wszystko mialo byc jasne, a jak przyszlo co do czego to obowiazywal nas z tamtego roku, a ie okazalo ze to i tak byla tylko propozycja.
Nie wiem czy zwrociliscie uwage na godzine notki na rp.pl, wynika z niej ze oni powinni to juz wczoraj znac. Przez caly dzien nie potrafiono przyporządkowac numerków do konkretnych nazwisk. Moim zdaniem za tą kase co placilismy to oni powinni siedziec do skutku przez cala noc i to zrobic.
troche pokory przyszli aplikanci :) komisja to sa sedziowie ktorzy maja normalna prace w miedzyczasie , a zeby podac wyniki trzeba protokoł podpisac itp. 2 dni to i tak duzy uklon w wasza strone, rownie dobrze moglby to byc tydzien
dokładnie, jeden dzień nikogo nie zbawi, odpocznijcie sobie już, jutro wszystko będzie jasne…
Zgadzam się al :))) Sama zdawałam i wiem, pali się ;) ale dzien w tę czy we w tę nikogo nie zbawi i nic nie zmienia. „Dwie najtrudniejsze próby w życiu człowieka – cierpliwe czekanie i odwaga by nie rozczarowac się tym, co napotkane” Coelho. uhuhu ale poleciałam poezją ;)
A tak serio – 2 czy 3 dni to krótko zważywszy na formalności, jakie zawsze towarzyszą takim „imprezom”. Będzie co ma byc. A wynik, który podany został gazecie to raczej liczba łatwa do obstawienia.
Poczekajcie aż dostaniecie się na aplikację, to zaczną się takie hece jak: niedostosowanie czasu egzaminów do stopnia ich trudności, wytyczne mające się nijak do przedmiotu egzaminu, zróżnicowanie stopni w zależności od tego do jakiego członka komisji egzaminacyjnej traficie, czyli brak jednolitych kryteriów oceny, brak możliwości odwołania się od wyniku egzaminu, ogólne i nie poddające się kontroli glosy do prac egzaminacyjnych, seminaria wyjaśniające wątpliwości narosłe w trakcie praktyk po egzaminie a nie przed, błędy patronów albo po prostu lokalne praktyki, które negatywnie będą wpływać na jakość Waszych prac egzaminacyjnych i Wasze wyniki. Życzę wytrwałości i szczęścia w „losowaniu” patronów poszczególnych praktyk, a następnie w loterii pt. „do którego członka komisji egzaminacyjnej trafię”. Nie piszę tego wszystkiego, bo mi się nie powiodło. Przeciwnie, jak na razie mieszczę się wśród aplikantów mających szansę na aplikację sędziowską i wierzę, że szczęśliwie dotrwam do końca. Są też, trzeba przyznać, niewątpliwe plusy aplikacji ogólnej i specjalistycznych – poziom i stypendia. No i nie ma dzisiaj innej realnej drogi dojścia do urzędu sędziowskiego i prokuratorskiego.
Droga młodzieży! Zęby w parapet i czekać! Powinniście być wdzięczni, że Państwo i Urzędy w ogóle chcą się nad wami pochylić i swoją urzędniczą ręką ruszyć. A tak poważnie, to niestety – nie o dzisiaj wiadomo, że urząd państwowy = byle jak, do 15 i z wielką łaską. Oczywiście za odpowiednio absurdalną opłatą, bo przecież komisja pewnie przez dwa lata nocami siedzi i kmini te pytania. Strona KSSiP działa jak działa, bo jest przeciążona (bo wszyscy ciągle na niej siedzą i sprawdzają wyniki), a za te opłaty egzaminacyjne można – przynajmniej na czas rekrutacji i egzaminów wykupić jakiś solidny hosting. Ale po co? Przecież My jesteśmy jedyni, a wy nie macie innego wyjścia! Buahahha! Urząd nie śpi, on po prostu nie przyjmuje petentów (ale czuwa, żeby nic nie było za prosto).
Zgadzam się- tupanie nogą nic nam nie pomoże, pozostaje czekać. Wole mieć sprawdzone wyniki 72 h po egzaminie niż wrzucone na szybko po 48h:)
zdenerwowanie sięga zenitu…:(
Ciekawe o której godzinie umieszczą wyniki… Mam nadzieję, że za chwil kilka;)
wrrr….jak ja się denerwuję.
„Dzisiaj rano” to oznacza o 10.00, prawda? Bo chyba nie w południe?;)
Podobno o 12
11.58 :)
a ktoś mówił że to ma być rano? Mi powiedzieli że albo w wczoraj po południu albo dzisiaj i nie skonkretyzowano, że rano.
Większości mówili podobno, ze rano;) Aj, ciekawe ile sobie poczekamy w takim razie..:D
Na pewno bedą kolo 12 albo później. Skoro nie dali wczoraj to nie maja skończonego spisywania i to robią. Więc poczekajcie spokojnie a nie panikujcie. Zjedźcie śniadanie, napijcie się kawy i będą ;)
:) ale napięcie… szok:) ale ja tez czekam:)
Każda minuta mi się dłużyyy:(
Tylko, że śniadanie zjedzone i kawa też już wypita;) I co tu robić?:D
już śniadanie zjadłem i kawy napiłem. czy już zasługuję na wynik?;)
oglądnąć jakiś film i akurat dwie godz;p
Zaraz chyba zablokuje możliwość komentowania bo sami się niepotrzebnie nakręcacie ;)
P, mamy właśnie czas na drugą kawę:D
włącz tv? zadzwoń do kogoś? w czym problem?
marta – lepiej się powstrzymać z tą kawką i melisy zaparzyć;)
:D
dzwoniłam rano do sekretariatu, powiedzieli że w ciągu 2 godzin powinny być wyniki…czyli do 10.00, ale widzę że jednak będzie poślizg
nie mam melisy :( buuuu
do godziny powinny być dodzowniłma sie tam i tak miła Pani powiedziała:) dyrektor miał to podpisac w godzinach porannych
paranoja
to do sklepu leć, przynajmniej się czymś na chwilę zajmiesz :)
czy Wam też przestała ładować się strona KSSIP?
nie dziala cholerstwo juz dobre 10 minut :/
niestety przestała, no to zobaczymy sobie wyniki…
w ogóle nie wchodzi:/
nadal na stronie nic nie ma :(
przestała działać bo podobno już są…
ajjjjjjjj
nieprawda nie ma
nie no zwariuje zaraz
hahaha:D
W aktualnościach jeszcze nie ma.
nie ma jeszcze
napiecie jak u Hitchcocka :D
no to chyba wrzucają bo strona zacięta na amen
jak w kolejce do kibla w Hali Targow:D
udało mi się wejść w każdą zakładkę , wyników jeszcze nie umieścili. Więc spokojnie poczekajmy. Godzina w jedną albo w drugą stronę niczego nie zmieni;)
jak na takiej stronie można by teraz zarobić:)
A teraz wejście na stronkę to graniczy z cudem
Jak komuś uda się wejść na stronkę to niech ściągnie wyniki, gdy te się pojawią, bo ewentualnie można później poprosić taką osobę, by wysłała je na maila. Ciężko będzie się tam dodzwonić, a stronka ledwo zipie.
jeszcze nie ma
no masakra jakas:)
moj mail to para_m@o2.pl :)
dobry pomysł lolo, tak też zrobimy;)
tez chce byc w pakcie!
kamlot@onet.eu
z góry dzieki!
cudem udało mi się wejśc ale jeszcze nie ma….:/
Może po prostu jeżei ktoś będzie miał już wyniki to wrzuci tutaj w komentarzu albo podeśle je na info@iurista.net, a ja opublikuje na stronie – więcej osób na pewno skorzysta :)
nie lepiej wrzucic na jakis darmowy serwer zeby kazdy mogl sciagnac sobie? po co ktos ma sie meczyc z mailami;) http://www.przeklej.pl np. albo jakis inny
przy wejściu na strone cały czas oczekiwanie nawet nie probuje ladowac
a może lepiej wrzucić wyniki na radipshare albo inna podobną stronkę? serwery tam są z pewnością lepsze niż na stronie kssip
mi sie udalo wejsc – nadal echo ……
tak, rapidshare, to najlepsze rozwiązanie!
idę z psem na spacer i lepiej żeby były wyniki jak wrócę! ( pewnie wyjdę za drzwi i powrót ;)
udało mi się wejść w aktualności i nabór – stan na 11:15, nadal nic …
nadal nic nie ma pusto
i jak P wróciłeś? jeszcze nie ma
Ludzie może po prostu nie wchodźmy na tą stronę teraz!!Może oni też nie mogą wejść na tą stronę żeby to wstawić:)
niestety nadal nie ma…
Mogliby zamieścić wyniki na stronce MS. Pewnie tam mają lepszy serwer. No ale nikt o tym nie pomyślał ;-(
Nadal nie ma….
Przed chwilką udało mi się wejść na strone. Wyników jeszcze nie ma.
ja przez nich osiwieję chyba :) a strona ministerstwa nie chodzi wcale lepiej od wczoraj też co chwila się zawiesza ;) pewnie co niektórzy sprawdzają podwójnie :)
W tamtym roku dużo sprawniej to wszystko przebigało .. wrrr
stan na 11.29- nie ma…
Wyniki mają być do 12.00 Info z sekretariatu.
hehe ta strona oprócz strony kssip-u jest chyba dziś najbardziej oblegana :)
11:33….. brak
mi ta strona wcale się nie odpala :/ dobrze że tutaj piszecie chociaż jaki jest stan aktualny :)
Wróciłem! (pewnie to nikogo nie obchodzi;) i gdzie wyniki się pytam?! Gdzie?? no gdzie są wyniki!!! Plus i minus, to jedyne co widzę…stan psychoza:D
Emi: żebyś wiedziała – liczba dzisiejszych odwiedzin już przekroczyła średnią dzienną z ostatniego miesiąca ;) mam nadzieje, że nasz serwer wytrzyma ;)
Wyniki bedą jutro rano.
P, fajnie, że już jesteś;)
Jutro rano, to mnie już nie będzie na tym padole!
jak to jutro rano do cholery? skąd masz taką informację?
Kamil :) to chyba jedyne miejsce gdzie ten temat tak naprawdę żyje, a nie kończy się na podaniu statystyk przekazanych bocznymi drzwiami :) swoją drogą to musimy wyluzować, przecież i tak nie mamy już na nic wpływu :)
WTF!? Niemożliwe! fantomas – skąd taka informacja??!!??!!??
Do 12.00 zostało 15 minut. To już ostatnie chwile, uśmiechnijcie się;)
to w końcu będą te wyniki dzisiaj, czy nie?!
myślałem ze każdy przyjmie te info z pokorą, i przestanie oblegać strone KSSIPU, a szanowne Panie z sekretariatu zamieszczą wyniki:D, no ale widze ze informacja wywołąła duży zament wieć dementuje…;)
chociaż nie jest to niemożliwe ze będą jutro ;)
Emi: u nas zawsze tak jest, w zeszłym roku po egzaminie na korporacyjne sporo przekroczyliśmy 1000 komentarzy pod wpisem :) a ja sam nic od rana nie robie tylko zatwierdzam komentarze, które wpadają do moderacji :) ale już niedługo nowa wersja strony głównej i nowy system komentarzy, ten problem z oczekiwaniem na publikacje znikinie i zrobi się tu bardziej przejrzyście :)
chyba nie takie ostatnie skoro ludzie twierdza ze wyniki jutro!!
fantomas na bank u niektórych wywołałeś podniesienia ciśnienia ;) hehe miejmy nadzieję, że jeszcze kilkanaście minut i będzie po krzyku :)
dalej nic:( masakra….
Kamil no to tylko gratuluję takiej roboty :) bo jest potrzebna :) ja co prawda pierwszy raz tutaj zajrzałam w poszukiwaniu jakichś komentarzy po egzaminie, ale jednak będę zaglądać tu częściej ;)
po krzyku albo dopiero będzie krzyk:-)
jeszcze nie ma
Radości czy rozpaczy?
Emi: zapraszamy :)
11:48 brak :(
no właśnie jak krzyk radości to warto czekać, a jak rozpaczy to teraz to ślęczenie przed kompem jest zbędne
lolo miejmy nadzieję, że radości, chociaż po tym teście to może być różnie…
Wierzycie ze przed 12 podadzą wyniki? bo kazdy nastawia sie ze do 12 bedą, ja był bym ostrożny…
Jak ich nie bedzie do 12 to ja je olewam i ide na miasto – ile mozna sie przejmowac :>?? A im sie najwyrazniej nie spieszy :P
fantomas to tak samo jak rzekomo miały być wczoraj, później dziś rano… będą jak skończą… tak czy inaczej mają czas do końca tygodnia na to
mnie tylko zastanawia informacja „Rz” która pojawiła się na stronach „Rzepy” w poniedziałek o 4 rano…. czy [race byy już sprawdzone?
proponuje przyjsc tu przed 15:)) wtedy na pewno beda;P ja nawet juz nie wchodze na strony szkoly tylko czytam wasze komentarze:) Do: P : w takich chwilach zazdroszcze tym , ktorzy maja psy:P
11.55 – nie ma
Wrzucili prace do maszyny która odczytala ile osob mialo powyżej 110 pkt. I nic poza tym. A potem rozpoczela sie zabawa z otwieraniem kopert i wpisywaniem wynikow w system
Wydaje mi się, że liczbowo tak, tylko sam proces otwierania 1320 kopert z kodami i odkodowanie prac, spisanie z tego protokołu… to trwa a wiadomo, że to robota komisyjna, więc trochę to trwa. Samo natomiast odczytanie danych liczbowych z komputera trwa nieporównywalnie krócej.
to po co robili nam nadzieję, że wyniki będą w poniedzialek!!
12:03 brak
jakas kupe czasu temu zdawalem egzamin wstepny na studia do Wrocka. Tam rowniez poslugiwany sie karta odpowiedzi ktora miala zapewnic szybkie szczytywanie i podliczenie. Jezeli dobrze pamietam wyniki mialem tego samego dnia wieczorem, a biorac pod uwage to ze zdawalem na Hali Ludowej, na ktorej panowal lekki scisk,(czy jak tam sie ten twor teraz nazywa) to liczba kandydatow byla nieporowywalnie wieksza niz kandydatow do kksip.
są już?
bo jakos Wasza aktywność dziwnie zmalała….
przed chwilą weszłam….nie ma:/
to chyba zniechęcenie
Rozmawialam wlasnie z przemila pania z sekretariatu. Powiedziala ze „dyrektor powiedzial ze wyniki beda w godzinach porannych”. Powiedziala tez ze nas rozumie i sama chcialaby zeby juz byly . Prosila zeby zadzwonic znow za jakis czas – moze bedzie wiedziec cos bardziej konkretnego, ale wydawala sie pewna ze dzis beda. Czyli wiemy z pewnego zrodla ze panie z dziekanatu sa niewinne a kto inny opoznia cala atrakcje :D
kto na ochotnika dzwoni do KSSIPU po nowe informacje:D:D
u mnie niestety nadal nie otwiera się strona – a co do Wrocławia – to fakt wyniki są na UWr zawsze bardzo szybko, ale jest to także zależne od tego, że jest elektroniczna rejestracja i komputer od razu odkodowuje prace, organizacyjnie jest to świetna sprawa
12.09 – nie ma
12:14 wyników brak.
na ochotnika ja sprobowalem przedzwonic ale zajete :) chyba wszyscy dzwonia
12:14 co to za premonicje??:P
prawie odliczanie jak na sylwestra… 12:14 na stronie pusto przynajmniej w aktualnosciach
i jak tam? u mnie stronka już się nawet nie raczy spróbować załadowac ;)
zajete jest i owszem, ale kilka razy udało mi się trafic na otwarta linie. Nie podnosza sluchawek :/
nic nie ma….
Moim skromnym zdaniem już jest południe a nie rano!!!Ileż można czekać!!!
Teoretycznie maja czas do konca lipca…;P
brejofor @ Lipiec 27th, 2010 12:11 pm
12:14 co to za premonicje??:P
zegarek mam 4 minuty do przodu przesunięty, aby się nie spóźniać:)
Kononowicz rządzi! Nic nie będzie:-)
szczerze powiem ze dprzestało mnie to bawić…, do godz 11.30 byłem zajety wieć o wynikach nie myślałem, teraz siedze już prawie godzine i co 5 sekund odświeżam strone…, niech już te wyniki będą nawet jutro ale zeby podali dokładną godzine i co do minuty zamieścili każdy postresował by sie kilka minut a teraz mogą nam zafundować wątpliwą przyjemnoisć wyczekiwania na wyniki do 16 a następnie ogłoszą ze bedą jutro. Paranoja
Racja, powinni chociaz napisac, ze wyniki beda o 14 czy o 16 czy jutro, tak to bez sensu ludzie ślęcza i strone blokuja.
dalej nie ma…jakieś żarty…
Żadna paranoja. Zauważ, że stona jest odświerzana co pare sekund przed kilka tysiecy osób, ponadto cały czas ktoś dzwoni.. Jak oni mają pracować?
Wyniki mają być w zakładce aktualności?
niech zamieszczą info ze wyniki bedą o 15 i strona nie będzie odswieżana, jedno zdanie…
na innej stronie ktoś napisał że do pół godziny, tzn od tego czasu co ta osoba napisała czyli koło 12:40 mają byc. I że podobno będą wywieszone w budynku też ale mnie to za bardzo nie cieszy bo do Krakowa sie teraz nie dostane…
jak zadzwoniłam rano to miła pani z sekretariatu wydawała się bardzo spokojna i przekonywała mnie że na pewno do 10 będą i że to tylko kwestia podpisu dyrektora czy jakiejś innej błahej sprawy, myślę że gdyby chodziło jeszcze o otwieranie kopert, wpisywanie do protokołu i całą tę mozolną dłubaninę to chyba miałaby tego świadomość i spławiła mnie – może dziś, może jutro. a tak to nie wiem o co chodzi, ale w dezinformacji i przeciekach są naprawdę dobrzy
żadne kilka tysięcy, a 1340 osób i to nie wierzę, że wszyscy co pisali egzamin to teraz w 100% siedzą na stronce kssipu :/
w tamtym roku w Warszawie czulem sie jak na spedzie bydla… scisk, tlok, 0 zero organizacji, w tym roku czuje sie podobnie
Jedziemy do Krakowa:D
fantomas nawet jak by taka informacja nawet się pojawiła to i tak było by przeciążenie na stronie. Tak jest i bedzie nic na to nie poradzimy. Pozostaje nam czekam i się nie stresować:)
po wyniki of course;)
@fantomas ty przynajmniej potrafiles sie skupic nad swoja robota…ja od rana pisze 6 postanowien aresztowych na jutrzejsza sesje i nie jestem w stanie ulozyc logicznego zdania , ktore by nie uchybialo elementrnym zasadom polskiej gramatyki. Kochane osoby odpowiedzialen za obsuwe – jak tak dalej bedzei to bede to musial wziasc robote do domu i to bedzie wasza wina…..no mam nadzieje ze ten emoconalny szantaz zadziala :P
to zdjecie listy i wrzucic na net , ale watpliwe by nie umiescili listy na stronie ;)
to samo mówie powinni po prostu zamieścic na stronie informację o której będą wyniki a jeśli oni o godzinie 10 mówią , że będą do godziny to wygląda to jak wygląda…. jakoś przestaje wierzyć że dziś będą te wyniki
A czy beda podane punkty? Czy to tylko via mail?
Mogli by przynjamniej podać informację, o której można sie spodziewać wyników bądź czy beda dziś czy jutro i finito ludzie by czekali a tak zero informacji , żenada
stwórzmy sobie swoje własne wyniki:)
Wyników nie podadzą dopóty Pan Jarosław nie przestanie zeznawać w Prokuraturze:-)
nie stresuję się, nieee przecież naprawdę wcale nie stresuję się… nie pomaga :D idę zjeść śniadanie i obejrzeć coś – są szanse, że nie przybiegnę za 3 min do kompa :)
Moim zdaniem padł serwer;/
tam już w ogóle wejść nie można. musze zacząć robić coś innego…. film obejrzeć na spacer sie przejśc cokolwiek kurde bele…:)
ponad milion zł wzięli więc co byście chcieli? nie wymagajcie zbyt dużo;p Jakby kazdy dal po 2 tys to może by było jakieś info ;) żal i tyle.
udało mi sie wejść – niestety nic nie ma, ani w aktualnościach, ani w „naborze ..”
ehh mam już dość tego nerwowego oczekiwania
Serwer nie padł, tylko znacząco podupada. Wyników zaś nadal nikt nie zamieścił.
dalej nie ma….
nie padł….
trzeba ta olać na jakieś pół godziny bo przecież to sie człowiek wykończy…
idę obejrzeć serial:) słyszeliście o boston legal nawet pozwala zapomnieć o obecnej sytuacji:)
ostatnia informacja z sekretariatu jest taka ze wyniki beda w ciagu godziny….
no nie padl tylko poprostu nie ma, nie bylo i być moze wcale ich dziś nie bedzie
Rzucajcie propozycje, o której podadzą wyniki, a na cześć zwycięzcy listę tą nazwiemy jego nickiem:-)
Moja propozycja to 15:00:-)
ja mam niestety ta przypadlosc, ze posiadam playonline na karte, jeszcze kilka tysięcy odswiezeń i limit mi sie wyczerpie
13:46 ;P
12 48 brak
Dzisiaj dzwonilem rano do Krajowej Szkoly i szanowna pani z sekretariatu powiedziala mi dzisiaj, ze prace sa sprawdzone i dyrektor powinien opublikowac je dzisiaj w godzinach porannych.
Tylko widzac nasza nadgorliwosc pewnie facet nie moze na strone wejsc ;)
organizacja tego egzaminu była od początku SKANDALICZNA! Miło było spędzić weekend w Krakowie, ale dla krakowskiej KSSIP mam radę:nie potrafisz, nie pchaj się na afisz!
wszyscy zapłaciliśmy za ten egzamin ponad 600zł, naprawdę nie robią nam łachy, że podadzą wyniki.
albo godziny poranne sa do 18 :P
Jest ktoś z Krakowa kto dałby info czy rzeczywiście są już wywieszone?
A te godziny poranne to według jakiej strefy czasowej, podała?
realnie zaplacilismy 657,50, no moze 657 bo trzeba husteczke wode i cienkopis odlilczyc
Widać po przeprowadzonym egzaminie w sb – mają Oni nie tylko swoją „strefę czasową”, ale również swój „własny świat”… :)
Lista już jest. Teraz czytają życiorysy ludzi, którzy się dostali do drugiego etapu i się zastanawiają, czy ich na tej liście zostawić czy lepiej skreślić:-)
męczące jest już te czekanie
„husteczka” dobre
jak to mowia najświeższe informacje… wyniki mają być opublikowane do godziny czasu, dzwonilem przed chwila
wyniki i lista czekają od wczoraj na podpis dyrektora niestety nikt nie wie kiedy pan łaskawie podpisze
w sumie wyszlo prawie 1000 zl, do tych 650 dolicz zaswiadczenie z KRK, zdjecia, list :D, a przede wszystkim dojazd i pobyt (z reguly nie oplacalo sie jechac w dniu egzaminu, wiekszosc decydowala sie na nocleg).
drogi kolego godziny poranne są do 12.00. Od 12 zaczyna sie południe. Ale cała sytuacja jest śmieszna i uderza w powagę samej szkoły. Aplikanci traktowani są jak dzieci. Moja propozycja zajmijcie się czymś innym. To czy w ciągu godziny dostaniecie lub nie wyniki nic nie zmieni.
za chusteczke przepraszam oczywista omylka pisarska chcialem od razu sprostowac ale nie bylo mi dane
a w ogóle widzieliście że od czerwca jest ogłoszone postępowanie na stanowisko dyrektora KSSiP? Ciekawe co się takiego dzieje że już po roku musi być inny…
taka prawda, większość osób wydała ok 1000 zł i nawet do drugiego etapu nie było im dane przejść. Limit 110, ciekawe pytanka… Life is brutal;)
Spoko loko, jesteście w stresie
To proste. Po prostu w zeszłym roku za wcześniej podpisał listę i ją opublikował:-)
pietrucha święta racja jesteśmy :D
odpowiedzą mi na to na zasadzie słuszności:D
ja tylko licze te 600 zł, bo przeciez Krakow jest polożony w takim dogodnym miejscu, że ludzie z wybrzeża czy z Warmii, Mazur, mogą spokojnie po wyjściu z pociągu i 12-16 godzinnej podróży podejść do egzaminu, niezwłocznie póżniej wrócić, choćby samochodem:) organizacja żałosna, nie ma co
@izz a ile miało przejsc do II etapu Twoim zdaniem?, odpadło troche wiecej niż 50% taki sam przesiew na II etapie i mamy 300 szczęśliwców…;)
Może na kurniku dla relaksu w pana ktoś zagra?;d
dzwoniłam do kssip, pani z sekretariatu powiedziała, że dostała informację że w ciągu godziny powinny być zamieszczone na stronie. pytałam czy jest problem z przeciążeniem serwera, ale podobno nie w tym rzecz, to kwestia złożenia podpisu przez dyrektora…i tak od rana;)…chyba pisze jedną literę na godzinę:)
są już tylko nie moge wejść
tzn jest link o wynikach ale nie moge go otworzyc
są wyniki:)
jak otwiera go 3000 osób na raz to tak jest.
dzwonilem, powiedziala mi ze sie dostalem, nie udziela inf o liczbie pkt ale czy sie ktos zakwalifikowal czy nie
wrzućcie ktoś bezpośrednio linka
są wyniki, tylko lista osób przyjetych, nie ma punktow – ja poki co ide na banie:D
niech ktos wstawi screena
mogę komuś wysłać, bo jakimś cudem udało mi się zapisać :)
gratulacje tomek:))
Kamila to mi :D zarowa84@vp.pl
Kamila jak możesz podeślij mi mailem. Dzięki
kamila: info@iurista.net – opublikuje na stronie.
ja też poproszę:)
prosze wyslij
może ktos to wlożyć na jakis inny serwerr
przeszłam dalej:):):):)
wrzucie na chomika i dajcie link
prześlijcie do admina iurista i po problemie a nie każdy od siebie prosii ludzie spokojnie…
http://rapidshare.com/files/409365910/lista_nazwiska.pdf
tylko 10 pobran
podpisuje się pod tym co wyżej, prześlijcie na stronę iuristy, bedzie mniej kłopotu i wiecej osób skorzysta
a po r nikt się nie dostał?
a może jednak na jakiś serwer można wrzucić? a nie tak każdemu przesyłać?
przepraszam ze tak dlugo, ale serwer przeciazony :)
To sa ludzie ktorzy sie dostali?
To jest lista osob ktora sie dostala?
a gdzie reszta? Ja jestem na „w” zaraz oszaleje! Dajcie do „ż”
http://pokazywarka.pl/xzcuxf/ – lista osób.
a od A?? ma ktoś?
please wyslicie mi liste na para_m@o2.pl………… blagam. ps. co z punktami??????? wiadomo coś gdzie kiedy i jak?
Dzięki Kamil:) Gratulacje dla tych co sie dostali
ja pitole:)
Udało się! Powodzenia w drugim etapie!
dzieki Kamil! koledzy i koleżanki a co z punktami??? co to kkkkurcze tajemnica, znowu jakis przekret?
Nie ma sprawy. Pokasuje wszystkie komentarze z adresami email po pierwsze w imię przejrzystości po drugie, żeby spam boty nie spisały sobie Waszych adresów.
no właśnie a o punktach cos wiadomo ?
no włąśnie teraz punkty… tak sie zastanawiam czemu ma służyć to ze nie podali ile kto ma punktów;/ ma ktoś jakieś pomysły…
Jestem, dostałam się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a jako „aplikantka” tego statusu nie posiadalas:)?? gratuluje, teraz tylko czekac az opublikuja ile punktow sie naciulalo….ok zeszlo ze mnie biore sie za te areszty:)
Wielkie dzieki Kamil, gdyby nie Twoja stronka kssip mialo by mnie na sumieniu
pozdrawiam wszytskich i do zobaczenia w 2 turze
do zobaczenia w Kraku 14.08 :)
jasne że ma. sprawa jest prosta. zakładając że na kazusach nie można sporo nadrobić, o wiele bardziej decydująca jest lista z pierwszego etapu i punkty tam zdobyte. Przynajmniej wiem po doświadczeniach z ubiegłego roku. Myślę, że trzeba mieć 125-130 puntów, żeby realnie myśleć o czymśkolwiek.
Nie prawda. Rok temu ostania osoba, jak się dostała miała z testu 106 pkt. Na testach można dużoo nadrobić, bo tu nie wystarczy już tylko porządnie wykuć przepisów
Przepraszam na kazusach oczywiście, ah te nerwy
Dzięki Kamil za Twoją stronę
ciekawe czy przez telefon podadzą ile kto punktów ma, mam nadzieje ze nie będą robić problemó bo nie widze jakiegokolwiek interesu by robili.
z reszta wez pod uwage, ze w tym roku test byl trudniejszy takze wynikow 125-130 bedzie relatywnie mniej. Z reszta w zeszym roku na kazusach byla straszna rzeznia bo tak naprawde najwiekszym Twoim przeciwnikiem byl czas, takze spora czesc ludzi po prostu nie zdazyla nawet przeanalizowac przepisow
właśnie, jeśli ktoś się dowie, jak można uzyskać informację o punktach, to please, niech się podzieli tą wiedzą tajemną:)
dzwonilam do sekretariatu i Pani mi powiedziała, ze nie moze udzielic mi takiej informacji.. jakies to wszstko dziwne !
Widzę, że nikogo nie zainteresował mój post o zasadach selekcji na aplikacji ogólnej. Może Ty byś Kamilu napisał jakiś artykuł i sprawę nagłaśniał, bo inaczej spotka przyszłych aplikantów spore rozczarowanie, zwłaszcza jak dostaną 3,5 zamiast 4,5 za taką samą pracę jak kolegi i stracą szansę na aplikację specjalistyczną.
ja wogóle mam nadzieje, że oni podadzą te punkty… w zeszłym roku podali??
nie chciałabym robić afery i wzbudzać niepotrzebnego stresu, ale .. mój znajomy był niedaleko sądu, więc poprosiłam, żeby podszedł pod KSSiP.. wyniki już wiszą, jak się dowiedział od jakiejś Pani już od rana (!), lista jest wywieszona nazwiskami i obejmuje TYLKO osoby, które zakwalifikowały się do II etapu.. gdyby ktoś był w okolicy i mógł podjechać, można by np. zrobić kilka fotek telefonem (choć stron jest dość sporo) ale może w taki sposób byłoby szybciej .. Mnie się niestety się nie powiodło i nawet nie wiem ile miałam pkt.. No nic, życzę Wam powodzenia, a tym, którym się teraz się powiedzie – powodzenia w II etapie!
a co w tym dziwnego…ochrona danych osobowych oraz infromacji niejawnych…jak ma Ci podac takie dane przez telefon…zawsze możesz się za kogoś podać…
byc może była jedna osoba, która miała 106 pkt bo i teoretycznie jest to prawdopodobne, ale jedna osoba jako wyjątek tylko potwierdza regułę
informacja o wynikach będzie, jeżeli taką decyzję podejmie Dyrektor KSSiP, przewidywany termin jej podjęcia to następny tydzień To by było na tyle:) pozdrawiam i dalej życzę powodzenia
Jaja sobie robią ( mówiac kolokwialnie), próbuje sobie uzmysłowić co jest powodem tego ze nie podają punktów i nic mi do głowy nie przychodzi. Jestem na liście szczęsliwców, i jestem bardzo ciekawy swego wyniku, jednak myśle też o tych którzy nie załapali się i zdobyli 108-109 pkt. Takie osoby zapewne chcą zrobić wgląd do pracy, moze akurat ktoś sie pomylił( sam znam takie przypadki z aplikacji korporacyjnych) i co wtedy? ma czekać rok czasu by do II etapu przystąpić? jakieś to chore przecież…. Nie będe używał dosadnych słów bo mam nadzieje ze ktoś się opamieta i od jutra zaczną podawać punkty, chociaż najlepiej by było umiescić liste na stronie, przecież można to zrobić bez podawania nazwiski( pesel, kod pod jakim pisaliśmy egzamin)
@ admin
jeśli to nie problem przenieś mój post do komentarzy pod ” wyniki egzaminów na aplikacje ogólną” tam się toczy dyskusja o punktach i tam zamirzałem napisać jednak nastąpiła pomyłka..
sory za problem
fantomas: niestety nie mam takiej możliwości, wklej go po prostu tam też, ja moge tylko kasować;)
Czy ktoś może wie, czy w drugim etapie każdy dostaje odpowiednie kodeksy do swojej dyspozycji w celu rozwiązania kazusów, czy w jaki sposób to jest rozwiązane? Rozporządzenie nie stanowi wprost i zastanawiam się, czy będzie jak na maturze, gdzie był jeden słownik na całą salę… Proszę o pomoc w tej kwestii.
aplikant: chętnie coś napisze problem w tym, że nie jestem „w środku”, nie znam też nikogo z kim mógłbym szczerze na temat sytuacji w KSSiP porozmawiać, a nie chce rzucać bezpodstawnych oskarżeń. Z tego co przez rok trwania aplikacji ogólnej zauważyłem, nie wiele informacji na temat KSSiP wypływa na zewnątrz. Chętnie więc opublikuje wpis kogoś kto zdecyduje się przedstawić dokładnie to jak wygląda sytuacja w trakcie odbywania aplikacji. Tekst na stronie głównej w formie obszerniejszego komentarza na pewno trafi do większej ilości osób niż komentarz tutaj, który ginie wśród wielu dotyczących samego egzaminu. W tej sprawie proszę o kontakt na redakcyjny mail (info@iurista.net).
mysle i wiem ze sporo aplikantow kssipu podobnie jak ja czyta ta strone :) aczkolwiek co tu pisac….slabo jest w szkole , po co odbierac radosc mlodszym kolegom :)
Natka – rok temu każdy dostawał zbiór aktów – były kc, kpc, kk, chyba kw i kpk, kpa, ppsa, konstytucja i ustawa o pomocy społecznej.
A te kodeksy to jakiego były wydawnictwa, czy drukowane teksty ustaw tak jak z internetu, bo kodeksy przynajmniej mają spis treści, słowa kluczowe, zawsze by to trochę pomogło
To był zwykły wydruk – bez spisu treści, indeksów, ani haseł, którymi wydawnictwa opatrują poszczególne artykuły.
Nie były z żadnego wydawnictwa, wyglądało to tak, jak ustawy drukowane z Lexa. Spis treści był, ale wskazywał tylko jaka ustawa jest na której stronie – nie uwzględniał rozdziałów ustaw itp. Słów kluczowych przy poszczególnych artykułach ani indeksu na końcu nie było. Dla mnie natomiast największym problemem były zbyt małe literki. Życzę wam, żeby teraz jakoś lepiej to było przygotowane, bo poprzednio było to pewne utrudnienie w pisaniu.
są wyniki z punktami :)